آرامش خیال ، اطمینان به خدمات


سرچ موبایل شما را با بیمه دیجیتال آسوده خاطر میکند

با تهیه گواهی بیمه نامه بیمه دیجیتال من ، به راحتی تمامی دستگاههای دیجیتال خود را در برابر خطرات و خسارات ناشی از : ضربه فیزیکی و شکستگی‌ آب خوردگی و نفوذ مایعات‌‌ ، نوسانات ولتاژ برق‌ ، سرقت‌ بلایای طبیعی ( سیل ، طوفان ، زلزله) ، آتشسوزی‌ ؛ تحت پوشش شرکتهای بیمه معتبر قرار دهید.


 

 


«بیمه دیجیتال من» ، جدیدترین و کاملترین سرویس صدور و پشتیبانی بیمه نامه دستگاههای دیجیتال (موبایل ، تبلت ، لپتاپ) در ایران است که توسط شرکتهای بیمه ای معتبر و با همکاری شرکت پارس رسانه ارائه‌‌ می‌شود. برای طراحی و ایجاد این سرویس از 10 سال ‌تجربه شرکت پارس رسانه در خصوص صدور و پشتیبانی بیمه نامه های موبایل ، تبلت ، لپ تاپ و ... در داخل کشور و همچنین بررسی کامل ترین و به روز ترین انواع این بیمه نامه که در بازارهای بین المللی توسط شرکت های صاحب نام عرضه‌‌ می‌شود ، استفاده شده است.


در یک نگاه کلی، ویژگی های منحصر به فرد بیمه دیجیتال من را‌‌ می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد :
«بیمه دیجیتال من» ، کاملترین و بروزترین برند تخصصی بیمه نامه تجهیزات الکترونیکی کشور و یک سرویس کاملا نو آورانه است که با رویکرد کارآفرینی و ایجاد زنجیره ارزش طراحی شده است. به جرات‌‌ می‌توان ادعا کرد که «بیمه دیجیتال من» برای اولین بار امکان ارائه یک محصول بیمه‌ای تخصصی را به صورت کاملا آنلاین و قابل عرضه در تمامی فروشگاه های مجازی و فیزیکی را میسر ساخته است و به راحتی‌‌ می‌تواند به سبد خرید کاربران تمامی دستگاههای دیجیتال اضافه شده و از سرمایه آنها حفاظت نماید.


کلیه فرآیندهای خرید و صدور شامل ثبت مشخصات دستگاه ، بررسی فنی ، صدور و چاپ گواهی بیمه نامه ، ثبت خسارت و پیگیری دریافت خسارت به صورت کاملا آنلاین در سایت «بیمه دیجیتال من» که بر اساس بروزترین دستاوردهای تکنولوژی اطلاعات طراحی و اجرا شده است، انجام‌‌ می‌شود